דף הבית >> פתרונות טכנולוגים >> ניהול קריירה בארגון
  ניהול קריירה בארגון
   
  פורטל ארגוני - רשת חברתית ארגונית
  מערכת לניהול למידה LMS
  מערכת לניהול הסמכות
  ניהול הערכת ביצועי עובדים
  ניהול תכניות תגמולים
  ניהול קריירה בארגון
  מערכת לפיתוח לומדות

המשאב החשוב ביותר בכל ארגון הוא העובדים. המשאב היקר הזה חשוף היום יותר מתמיד למגוון הזדמנויות בשוק העבודה, הכישרונות הטובים ביותר בארגון הם גם אלה שעבורם שוק העבודה הוא האטרקטיבי ביותר. המוביליות התעסוקתית שהולכת וגדלה מחייבת כל ארגון להשקיע משאבים רבים בסוגיית שימור העובדים.
 
מחקרים מראים, שהמרכיב המהותי ביותר ביכולת לשמר עובדים הוא השכר, אך תחת מגבלת תקציב ושוק תחרותי קשה, היכולת להשתמש במרכיב זה כאמצעי העיקרי לשימור העובדים היא נחלתם של ארגונים בודדים. בנקודה זו חשוב לזכור שמלבד השכר, ישנם מרכיבים נוספים שהינם בעלי השפעה עצומה על המחויבות (Engagement) של העובד לארגון. התפתחות מקצועית וניהול מסלול קריירה יוצרים אצל העובד תחושה שהוא צועד קדימה ובכוון הנכון אל המטרה, התחושה הזו מייצרת מחויבות שקשה מאוד לפרק. היכולת ליצר סביבת התפתחות שכזו מאפשרת לארגון ליהנות לא רק מקיטון משמעותי בשיעור הנטישה של עובדים אלא אף מגידול בתפוקה (שנובעת מצמיחת העובד).
 
מודול ה Succession של מערכת Cornerstone OnDemand, יחד עם מודולים נוספים מהווה פלטפורמה מצוינת להגשמת החזון וליצירת סביבת פיתוח בה מנהל משאבי האנוש והעובד עצמו יכולים לנהל את מסלול הקריירה של העובד. באמצעות היכולת לנהל פרופילי כישרונות, מסלולי קריירה, תהליכי גיוס פנימיים ותכניות יורשים המערכת יוצרת עבור הארגון את הפלטפורמה לקידום האנשים הנכונים למשרות הנכונות.
 
ניהול קריירה
כל עובד בארגון יכול לראות מהו מסלול הקריירה אליו הוא משויך, הוא יכול לצפות במשרות ההמשך אותן הוא יכול לאייש ואף לבדוק האם הוא עומד בדרישות התפקיד ומהם פערי היכולת לביצוע (במידה ויש כאלה). העובד יכול מיוזמתו לבנות לעצמו תכנית פיתוח שתואמת את המשרה בה הוא חושק, היכולת הזו משרתת מגוון רחב של אינטרסים ארגוניים החל מלמידה של העובד ושיפור בתפוקה, המשך בגידול במחויבות וכלה בקיטון בהוצאות הגיוס. השקיפות הזו יוצרת עניין בעבודה ומעודדת את העובדים לחשוב קדימה תמיד ולא רק בנקודת הערכה שלהם.
 
ניהול המשכיות בארגון
Cornerstone OnDemand מאפשרת הגדרת מספר תרחישי איוש לכל משרה בארגון. באמצעות המערכת ניתן ליצור תכניות פיתוח שיכינו את המועמדים לשלב בו ידרשו לאייש את המשרה החדשה.

  • סיכומים גראפיים של ביצוע מול פוטנציאל לצורך זיהוי כישרונות מובילים.
  • יצירת טבלאות רשת (Metric Grid).
  • יצירת תכניות פיתוח ישירות מתוך תהליך תכנון המחליפים.

גיוס פנימי ואיתור מועמדים
המערכת מאפשרת הקטנת משאבי עלות וזמן בתהליכי גיוס עובדים, ע"י איתור מועמדים מתאימים מתוך הארגון. על בסיס נתוני הביצוע של העובד ועל בסיס קריטריונים שהוגדרו עבור המשרה ניתן לאתר בפשטות מועמדים ואף לדרג את רמת ההתאמה שלהם.
 
תרשימי מבנה ארגוני
יצירת תרשימי ארגון, המאפשרים לצפות במבנה הארגוני הנוכחי ואף לבצע בו שינויים 

 

   לקביעת מועד הדגמה  אנא מלאו
 את הפרטים ונחזור אליכם מהר
 ככל האפשר
   
 



 
לייבסיטי - בניית אתרים